8. juli 2012

Boys Month: Info / opdatering

Så er første uge af årets Boys Month gået - og sikke en forrygende begyndelse på en med garanti fantastisk drengemåned! Det er nogle utroligt engagerede BM-bloggere, der er med i år og der kommer næsten dagligt nye bidragydere til listen, som nu består af 41 skønne bloggere!

Dette indlæg er ikke en BM-Update (den kommer først i morgen), men et informationsindlæg og praktisk opdatering. Selvom det er tredje år at jeg afholder Boys Month så finder jeg hele tiden på nye idéer, muligheder og begrænsninger!



DRENGETEMA-INDLÆG
Jeg har i år forsøgt at begrænse tiden på at lave temaindlæg, som jeg brugte rigtig meget tid på sidste år. I år har jeg fortrinsvis taget udgangspunkt i de linklister jeg har fået af de bloggere, der ønsker at bidrage til de forskellige temaer. Dog er det alligevel endt med, at jeg har søgt en del efter bidrag til de forskellige temaindlæg.

Det ser imidlertid ud til at jeg må reducere en del i temaindlæggene, da der ikke er nok bidrag til mange at temaerne. Jeg har lavet 12 temaindlæg også kommer der evt. et "diverse-indlæg", hvis jeg kan få det lavet uden at det bliver for rodet. Beklager at der er nogle ellers fine temabidrag, som derfor ikke vil blive vist.

PINTEREST
Som plaster på såret kommer alle bidrag og flere til på Boys Months pinterest-side. Da jeg har meget travlt under Boys Month med mails og updateringer m.v. så har jeg nedprioriteret pinterest pt., men jeg håber, at jeg inden for nogle måneder vil få pinnet fra alle bidragyderne fra alle tre år. Når jeg engang bliver helt færdig vil det blive en helt fantastisk inspirerende side, hvor alle de skønne Boys Months ting og andre skønne drengeting vil være samlet på ét sted.

BM-UPDATES
En dejlig praktisk ting jeg har lavet i år er linklisten med alle bidragydere i min sidebar til højre. Det er både godt for alle BM-bloggerne, men gør det også væsentligt nemmere for mig at følge med i nye drengeindlæg. Derfor er det ikke nødvendigt at sende mig en mail om indlæg til BM-Updates, da jeg løbende laver en liste over drengeindlæg.

Da I er utrolig flittige med at lave indlæg så har jeg valgt at lave en billedcollage med alle bidrag til BM-Updates. Det tager lidt længere tid at lave updates, men det bliver mere overskueligt når der er så mange bidrag og det giver mulighed for, at de bloggere, der laver mange indlæg kan få alle deres indlæg med.

GIVEAWAYS
Der er allerede blevet lavet en masse fine drengerelaterede giveaways i forbindelse med Boys Month og derfor har jeg valgt at lave et Giveaway-indlæg, hvor de alle er samlet. Dette indlæg kommer i eftermiddag og glæd jer, der er så mange forskellige skønne drengeting!

DRENGEBLOG-PRÆSENTATIONER
Der er pt. laver 18 præsentationer af nye drengebloggere til BM2012 og jeg overvejer at lukket for flere præsentationer, da jeg synes, det bliver for meget med en præsentation hver dag. Der kan nok godt klemmes  et par præsentationer mere ind i mit ellers ret fyldte skema over BM-indlæg. Så hvis du gerne vil have en præsentation af din blog så skal du skrive til mig snart! (Læs mere om, hvordan du bliver drengeblogger her)

NYE DELTAGERE / BM-BLOGGERE
Du kan tilmelde dig som bidragyder til Boys Month i hele juli. Når du tilmelder dig i løbet af juli kan du imidlertid ikke nå at få bidrag med til temaindlæg og der er snart ikke plads til flere drengeblog-præsentationer.

Laver du nye drengerelaterede indlæg i juli kan du imidlertid bidrage til BM-Updates - og med nye indlæg menes indlæg lavet i juli måned, men det behøves ikke nødvendigvis være ting, der er lavet i juli. Du er velkommen til at lavet et indlæg om nogle "gamle ting" du har lavet eller lave dit eget temaindlæg over dit hjemmelavede drengetøj m.v.

OM FRKTURKIS´ DELTAGELSE
Jeg afholder ikke Boys Month for at profilere mig selv og derfor er det begrænset, hvad jeg selv bidrager med. F.eks. vil mine ting kun være med i et temaindlæg, hvis der ellers ikke er nok til at lave en collage. Desuden har jeg for tiden ikke særlig meget tid til at sy eller andre kreative sysler, så det er begrænset, hvad jeg selv får lavet af nye drengeting i løbet af juli - men lidt håber jeg da på, at der bliver at vise frem.

Ja, det var et langt og tørt indlæg, men håber, at det er brugbare informationer, som gerne skulle gøre den nemmere at deltage og forstå, hvordan tingene praktisk hænger sammen.

7 kommentarer:

  1. Jeg har sagt det før, hold nu op et kæmpe arbejde du gør, det er så fedt:-)
    Du skal ikke holde igen med at vise dine ting for min skyld, du laver nogle fine drengeting som er super inspirerende!
    Jeg ser på ingen måde boys month som en selvprofilering, hverken for dig eller alle der deltager for den sags skyld! Vi er drengemødre, der sætter fokus på drengeting!
    Personligt har jeg glædet mig rigtig meget og holdt øje med om du også ville lave det igen i år, for med to små drenge er jeg ret imponeret over alt det arbejde du ligger i det her! Jeg syntes det er en rigtig hyggelig "blogleg" det kan man vel godt kalde det.
    Jeg kan da godt se at det giver lidt flere kliks ind på min side, men det er jo også det der er formålet at få inspiration fra flere drengemødre, jeg er ret glad for de nye drenge blogs jeg har opdaget:-)
    Så tak for dit store arbejde og vis gerne flere fr. turkis drenge for min skyld!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord Line. Det er rigtig dejligt at der er gengangere som dig med til Boys Month - det giver en form for hyggeligt blogfællesskab :-)

      Slet
  2. Er som ovenstående skriver helt vild med dit store arbejde, og beundre ALT hvad du gør for os drengemødre.
    Jeg ser det også kun som inspiration, og intet andet, og synes at vi skal lade det forblive sådan, uden løftede pegefingere her i blogland.

    SvarSlet
  3. Vildt stort stykke koordinerings arbejde og nok mange timer bare skærmen for at få alle indlæg sendt i luften. Hatten af og bøjer mig dybt i sandet. BRAVO

    SvarSlet
  4. oGSÅ SKULDERKLAP HERFRA:-)
    Hovsa, slår lige caps fra:-)

    SvarSlet
  5. Også et KÆMPE tak fra mig for dit store arbejde med Boys Month! Det er så fantastisk, at du gider gøre det kæmpe arbejde det er at samle og guide os andre rundt til de mange fede drengeprojekter, der laves i blogland. Og jeg er enig med de andre i at vi da MÆGTIGT gerne vil se de fede Frk. Turkis projekter mellem alle de andre!
    Kh Bodil

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentarer og fordi I værdsætter og anerkender det store arbejde jeg har med Boys Month - men også at I rent faktisk har glæde af både at bidrage og blive inspireret af andre, hvilket jo er meningen med drengemåneden :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...