31. juli 2012

BM2012: Update 4 & Afslutning

Så er det blevet d. 31. juli - og sidste dag af en helt fantastisk Boys Month! Hvor har I bare været flittige, engagerede, søde og ikke mindst kreative - med alle de skønne drengerelaterede indlæg, der er blevet lavet i løbet af juli 2012. Jeg synes virkelig, at det har været en utrolig inspirerende og dejlig drengemåned, hvor jeg har stiftet bekendtskab med en masse nye drengebloggere og fået fint selskab af en masse garvede BM-bloggere.

Dette er den sidste BM-Update for Boys Month 2012 - og sikke en afslutning på måneden med en masse skønne drengeindlæg:












EDIT - HOV! Fik ikke Annas skønne ting + Anneli´s bukser med i første omgang,
men dem skal I bestemt ikke snydes for!


Se også alle de andre skønne BM-indlæg i 

*Tusind tak*
for den store opbakning til at det er blevet endnu en fantastisk Boys Month
En stor tak til alle 46 skønne bidragydere, der har lavet alle disse fine drengeting.

Tak for alle jeres mails og søde kommentarer.
Jeg har desværre ikke haft tid til at skrive kommentarer på alle de skønne drengeindlæg, men der skal nok komme nogle hilsner til jer i den kommende tid :-) 

Jeg vil snarest få opdateret Boys Month-siden
også vil jeg løbende få lavet pinterestsiden færdig - og når der er blevet pinnet fra alle BM-blogs så vil det blive en en helt utrolig inspirerende samling af drengeting; en sand guldgrube for os kreative drengemødre :-) 

Boys Month 2013?
Ja, kunne det ikke være skønt, hvis vi kan fortsætte med at afholde Boys Month hvert år. Det er imidlertid et meget omfattende og tidskrævende projekt - men også utrolig berigende, spændende og hyggeligt. Derfor håber jeg meget på, at jeg vil kunne afholde Boys Month igen til næste år
- men jeg kan ikke love noget!


23 kommentarer:

  1. Tak for et kæmpe arbejde du har gjort!

    Det har været en fornøjelse at følge andre drengemødre.

    Måske man kunne være flere om det til næste år? Jeg giver ihvertfald gerne en hånd med. Bare en tanke:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria - dejligt at du har haft lyst til at være med og bidraget med fine drengeting. Ja, jeg har netop overvejet om det er muligt at være flere om af afholde Boys Month, så det er bestemt en mulighed :-)

      Slet
  2. Endnu engang et kæmpe tak for dit kæmpe store arbejde.
    Det har været en utrolig dejlig og inspirerede månede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine - dejligt at du havde lyst til at være med igen og håber, at du bliver glad for din nye Pfaff :-)

      Slet
  3. Utroligt arbejde, Christine!! KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at have dig med i år Maria :-)

      Slet
  4. Veldig gøy å være med, og utrolig bra initiativ fra deg!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt med endnu en norsk drengeblogger - dejligt at have dig med Elisabeth :-)

      Slet
  5. Det er et helt vildt stort arbejde du har lagrede dagen. Jeg ville ikke kunne gøre det. Men et forslag til at det ikke bliver så kompakt i selve måneden, så kunne deadline for tilmelding til drenge-bloggere jo ligge tidligere. Så du har mere tid til at lave disse indlæg og lægge dem på ventelisten til udgivelser. Det samme med tema-indlæg. Så har du kun updates indlæg og dine egne i selve måneden. Christine - vil du sende mig din adresse på Lise-tj@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lise - og tak for forslag. Jeg forsøger hele tiden at lave nye tiltag for at gøre tingene nemmere. Skriver en mail til dig om lidt :-)

      Slet
  6. kæmpe flot stykker arbejde- det har virkelig været fedt at have været med

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi - skønt at du ville være med og synes, at det har været sjovt :-)

      Slet
  7. Tak fordi jeg fik lov at være med : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager jeg ikke fik dig med først - men så fik du jo lige næsten din egen collage ;-)

      Slet
    2. Ja der er lækkert! Og det havde da også været helt okay hvis der ikke havde været plads, når det var sådan i sidste øjeblik : )

      Slet
  8. Tusind tak for endnu en flot boys month. Jeg håber, håber, håber at der er overskud til det igen næste år, for personligt har jeg glædet mig helt siden sidste år på at deltage igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Line, jeg er meget glad for at du og andre tidligere BM-bloggere har været med igen. Håber meget, at der bliver en Boys Month hvert år - for jeg synes også selv, at det er en fantastisk og meget inspirerende måned :-)

      Slet
  9. Også et stort tak fra mig for Boys Month! Det har været både sjovt og inspirerende at medvirke - og som jeg har skrevet før, er det et fantastisk stykke arbejde du har gjort! Så tusind, tusind tak! Jeg er helt klart med igen næste år, hvis succesen gentages :-)

    SvarSlet
  10. Synes at det er et flot og stort arbejde du har lavet. Har fulgt din blog "på afstand" i et stykke tid, og nu synes at det skal være fast :o) Meget inspirerende og kreativ blog!

    SvarSlet
  11. Tusind tak for en pragtfuld måned... jeg håber der bliver tid og overskud til det næste år også.. Jeg er i hvert fald klar!!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  12. Hej Christine, hvor var det en fantastisk måned fyldt med så mange inspirerende ting du har fundet på, tusind tak for dit kæmpestore arbejde! :-)

    SvarSlet
  13. Tusen takk fra meg også!
    Det var gøy åvære med og følge de andre. Jeg har fått masse inspirasjon og nye blogger på bloglisten og er helt sikkert med til neste år igjen :)
    Kan også tenke meg å være med om organiseringen hvis du vil.

    SvarSlet
  14. Det har været sjovt at være med. Sjovt at se ens ting sammen med andres! :) Har fået mange nye gode ideer! :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...