16. juli 2012

BM2012: Update 2

Endnu en fantastisk uge er gået af Boys Month - og det betyder endnu en BM-Update spækket med skønne indlæg med drengeting. Og nu siger jeg det igen: hvor er I bare flittige og hvor er det bare en masse fine og inspirerende drengeting, der er blevet lavet.










Se også alle de 48 skønne drengeindlæg fra BM-Update 1

Der er også kommet flere giveaways på den lange listen over fine drengerelaterede giveaways fra årets bidragsydere som du finder lige her: BM-GiveAways

Næste BM-Update kommer mandag d. 23. juli - det er ikke nødvendigt at skrive en mail med links, da jeg løbende notere nye drengeindlæg.

Har du lavet et drengerelateret indlæg til Boys Month som jeg har overset, må du imidlertid meget gerne skrive en kommentar her også skal jeg nok få det med til næste update.

Vil du også gerne bidrage til Boys Month skal du blot skrive en kommentar eller mail til mig. Læs mere på Boys Month-side og i det nye info-indlæg


3 kommentarer:

  1. hvor er det vildt, alle dem du har fået med.
    Endnu, endnu engang tak for dit store arbejde. Det er bare den bedste månede denne BM, sååå fedt at blive inspireret!

    SvarSlet
  2. Hej Christine.

    Hvor er der mange fine ting du der har fået med, jeg har lige lavet et lille indlæg med drengetøj og henvist til din dejlige blog.

    Jeg håber jeg når at komme med et indlæg mere i denne måned, inden jeg begynder at koncentrere mig om lidt pigetøj :-)

    Mange hilsner fra Lene

    SvarSlet
  3. Dejlige drengeting der fremstilles rundt omkring! God aften til dig!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...