9. juli 2012

BM2012: Update 1

Så er det tid til Boys Month Update 1 - og sikke en begyndelse på en fantastisk drengemåned! Listen over BM-bloggere vokser støt - du kan se den her og i linklisten nederst i min højre sidebar.

Det er nogle utrolig flittige og engagerede BM-bloggere, der er med i år. Nedenunder kan du se de mange fine drengeindlæg, der er lavet den første uge af Boys Month (link til billedernes respektive undlæg)













Udover disse mange drengeindlæg - så er der også lavet en masse skønne giveaways som du kan se en samlet liste over her: BM-Giveaways

Som I kan se er der enkelte BM-bloggere, der næsten dagligt laver bidrag til Boys Month, hvilket er ret fantastisk. Det skal dog understreges; at det ikke drejer sig om at lave flest indlæg og at det er helt i orden kun at bidrage med et enkelt indlæg.

Der kommer fire BM-Updates - de fire mandage i juli, så næste Update kommer mandag d. 16. juli

Vil du også gerne bidrage med drengerelaterede indlæg til Boys Month, skal du blot skrive en kommentar eller mail til mig. Læs gerne mere info på Boys Month-siden og det nye info-indlæg

Tak for alle de skønne bidrag til Boys Month og de mange søde kommentarer og mails jeg har fået :-)


NB: Jeg når desværre ikke at kommentere på særlig mange af jeres fine indlæg, men som I kan se så er jeg forbi alle BM-blogs. Jeg vil gerne opfordre jer til at slå "ordbekræftigelse" FRA, da den er utrolig irriterende og kan reducere antallet af kommentarer.

4 kommentarer:

  1. Fin presentation! Har allerede kigget på mange skønne sager :-)

    SvarSlet
  2. Hej Christine
    Var også med sidste år i BM, men har slet ikke fået tilmeldt mig i år. Selvom der efter lillesøsters ankomst sidste sommer kører en del pigetøj igennem maskinen, laver jeg også fortsat til både mine egen drenge og omgangskredsen.
    Har linket til både shorts og pusleunderlag:-)
    http://auvillsunivers.blogspot.dk/2012/05/og-der-kom-gang-i-symaskinen-igen.html
    http://auvillsunivers.blogspot.dk/2012/06/dabsgave.html
    Mvh Stine -auvills univers

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du har lyst til at være med igen Stine - du kommer straks på listen :-)

      Slet
  3. Iiih så mange fine sager!
    Får man nogensinde tid nok til at nå a lave alt det man får ideér til mon?

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...