25. juli 2012

BM2012: Drengeblogger - Stjernepus

Endnu en ny drengeblogger og med en skøn blogtitel: Stjernepus 

Nannas præsentation af sin blog lyder således:
Velkommen til Stjernepus, min verden af kreativitet. Har for nogle måneder siden taget turen til blogland, og hvilken fornøjelse. Oprettede straks min blog Stjernepus, da jeg bare måtte være med i denne krea-verden. Er blevet så inspireret af alle i de fantastiske blogs rundt omkring. Håber også at kunne inspirerer jer derude.
Nyder lige nu livet på barsel med vores første barn, lille Oscar fra april 2012. Det er også projekter til ham, der har fundet min kreative side frem igen. Jeg er bedst ved min symaskine, men ja er jo blevet inspireret til mange andre ting også, så der er ved at være en god To Do liste med hyggelige ting. Kig forbi, og smid gerne en kommentar :-) Det er nu lidt hyggeligt.
Kh Nanna


Tak Nanna for din deltagelse og bidrage til Boys Month

2 kommentarer:

  1. Har en Give Away igang i anledning af BM du finder den lige her

    http://stjernepus.blogspot.dk/

    Mange hilsner fra Nanna :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...