26. juli 2012

BM2012: Drengeblogger - Mor med mere

Pernille er Mor med meget mere, hvilket understreges af hendes blog af samme navn

Her er Pernilles præsentation af sin blog:¨
Jeg hedder Pernille og skriver på bloggen Mor Med Meget Mere. Jeg er mor til to skønne drenge-basser på 4 og knap 1 1/2 år og gift med Anders. 

På bloggen skriver jeg om det der rører sig i min (om)verden, både det at være mor, men også mange andre ting.. (deraf navnet Mor Med Meget Mere)


Jeg elsker at være kreativ og ville ønske jeg havde meget mere tid til det! Mit hoved summer konstant af ideer, heldigvis kan jeg bruge nogle af dem på mit arbejde i stedet.. Jeg bruger blandt andet meget af min tid på at sy, brodere, indrette, lave mad, bage, læse blogs, blive inspireret og snakke :o)
Du er meget velkommen til at kigge indenfor i mit lille univers! 


Tak Pernille for din deltagelse og bidrag til Boys Month

2 kommentarer:

  1. Selv tak Christine - og tak for et super godt initiativ!

    SvarSlet
  2. Ja det er super at man sådan kan finde ny inspiration, virkelig skøn og inspirerende log du har dér, Pernille!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...