19. juli 2012

BM2012: Drengeblogger - Frk Friis

Stine har lavet disse skønne kager, som kan ses på hendes blog Frk Friis

Om bloggen skriver Stine:
Jeg elsker at lave kager og deserter. Og især lagkager der er overtrukket og pyntet med fondant. De sidste par år er det blevet til en del kager til venner og familie, især børnekagerne med sjove eller søde figurer er jeg vild med at lave.
Min blog er ved at være et år gammel, så jeg er stadig en forholdsvis ny blogger. Jeg sidder tit og klikker rundt i blogland og imponeres og inspirereres af alle de kreative folk, der er derude – i det hele taget et fantastisk sted.

Har du selv lyst til at lave Cars-kagebiler så se Stines DIY her

Tak Stine fordi du vil bidrage med dine fine kager til Boys Month


2 kommentarer:

  1. HOLD DA OP nogle fine kager! Hatten af for dem

    SvarSlet
  2. Ja, mine drenge har altså allerede bestilt flere af dem Stine har vist frem...tvivler dog på at mine evner er til det ;o)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...