20. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Superprinsessen

Superprinsesse lyder ikke så drenget, men der bliver skam også lavet drengeting på Nannas blog - SuperPrinsessen

Nanna skriver følgende om bloggen:
Mor til 3 skønne børn, Supermand og 2 Prinsesser. Har meldt mig til Boys Month som en udfordring til mine kreative ideer. Jeg syr normalt rigtig meget til mine Prinsesser, men juli måned skal bruges på Supermanden. Jeg vil bidrage med kreative ideer til kreative drenge samt selvfølgelig lidt til den kreative Mor. 

Hos Superprinsessen.dk finder du inspiration til store og små projekter i hverdagen. Jeg syr, klipper og klistrer og engang imellem smutter der også en lækker opskrift ind på bloggen. 

Håber vi ses.
Hilsen SuperPrinsessen


Du kan vinde disse fine wallstickers hos Nanna

Tak for din deltagelse og bidrag til Boys Month


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...