18. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Slinkys skaberier

På Marias blog Slinkys skaberier kan du finde disse fine ting

Om bloggen fortæller Maria:
Min blog er ny, men jeg har længe fulgt med i Blogland.

Jeg er vild med kreating, anderledes og skæve indslag i hverdagen og lækkerier.
Boys month er super for mig, da jeg ofte finder de gængse drengeting noget idéforladte og trivielle. Derfor vil jeg glæde mig til at blive inspireret af andre, og måske kunne være til inspiration for andre:-)

Maria har netop lavet sin første giveaway, hvor du kan vinde to hagesmække
Tak for din deltagelse og bidrag til Boys Month

1 kommentar:

  1. Det er altid dejligt at finde nye blogs der flasher drengeting...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...