16. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Sigurd&Mikkeline

Disse skønne drengeting finder du på bloggen Sigurd & Mikkeline

Line skriver selv om bloggen:
Mit navn er Line, og jeg er mor til Sigurd fra juli 2011. Jeg fik en symaskine i bachelorgave, da jeg blev uddannet pædagog i juni 2011, og siden da, har jeg syet børnetøj til min søn, og hver gang lærer jeg noget nyt. For hver gang jeg starter et nyt projekt, kan jeg se, at mine projekter bliver pænere og pænere, og min erfaring indenfor syverdenen bliver bedre. Jeg har lige købt mig en overlocker, og nu bliver det jo en ren leg ;-)
Min blog handler derfor om mine kreationer foran symaskinen, samt indretning, da jeg har en forkærlighed for gamle møbler, skønne farver, nyt, gammelt og design - og helst det hele sammen :-)
Jeg blogger, fordi jeg føler jeg har en masse at give af, og vise frem, og samtidig lærer jeg utrolig meget af alle jer andre! Blogland er en stor inspirationskilde for mig, både hvad angår børnetøj og boligindretning. :-)

Tak Line for din deltagelse og bidrag til Boys Month


1 kommentar:

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...