2. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Savværksvej


Lise har lavet denne collage med nogle af de mange fine ting hun har lavet og vist
på hendes blog Savværksvej

Hendes lille fortælling om bloggen lyder således:
I januar 2012 havde vi fornøjelse at blive forældre til en lækker Gustav. Og med det indebar det også at der måtte nogle drengeting på bloggen. Så jeg prøver nu at dele sol og vind lige mellem de to køn, når det gælder min kreative stunder. Her er lidt fra de sidste 6 måneder. Hop ind på bloggen og se mere...

Hos Line finder du netop nu en skøn drengerelateret giveaway med en af hendes
skønne barnevognspuder - tilmeld dig her
Tak Line, for din deltagelse og bidrag til Boys Month 2012 :-)


3 kommentarer:

  1. Super fin blog som jeg i forvejen fylgte, men altid spænende at læse en præcentation.

    Jeg har idag udloddet et give away i andledningen af BM.
    Og laver imorgen en lille reklame for dit store arbejde.
    BM lgoet fra sidste år i min sidebane er nu også skiftet ud med dette års logo.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine - din GA skal nok få link herfra også :-)

      Slet
  2. Fed collage... og skøn blog... masser af dejlig inspiration...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...