27. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Mum22boys

Disse fine drengesager finder du på Pias drengeblog - Mum22boys

Om bloggen skriver Pia:
Jeg er den heldige mor til to glade drenge, hvilket også præger indholdet på min blog. 

At jeg også kunne sy opdagede jeg (desværre!) først under min anden barsel i 2011, hvor også min blog blev "født". Siden da har symaskinen ikke stået stille...Indtil videre er det primært bukser, drengene nyder godt af. 

Jeg elsker at hente inspiration både via Blogland og Pinterest - og har altid hovedet er fuld af idéer! Bloggen hjælper mig med at gøre nogle af dem til virkelighed inden en hektisk hverdag med bankjob, børn, bleskift og pt. også byggerod "begraver" dem... 

Vil du vide mere - så klik forbi min blog - du er meget velkommen! ;o)


Tak Pia for din deltagelse og bidrag til Boys Month


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...