10. juli 2012

BM2012: Drengeblog - MargaDusen

Kvinden bag den fine blog MargaDusen hedder Maria

Hun har skrevet følgende præsentation af sig selv og sin blog:
MargaDusen er mit kreative fristed, hvor jeg viser lidt af alt det, der ryger gennem maskinen og ender ud som børnetøj til både drenge og piger. Tøjet er ret enkelt, men ofte med et strejf af retro, og det er altafgørende for mig, at det altid er rart at have på. Jeg prøver at udfordre mig selv inden for drengetøjsgenren, for jeg støder desværre ikke på helt så meget fedt og forskelligt drengetøj som pigetøj. 
Jeg selv er mor til to - en dreng og en pige - og det var da også dem, der for alvor fik sat gang i min passion for at sy børnetøj. Ved siden af har jeg mit eget lille PR- og kommunikationsfirma, og så er jeg også en del af kunst- og designfællesskabet Workshop Copenhagen. 


Maria har lavet en drenge-giveaway, hvor du kan vinde en skøn jakke

Tak for din deltagelse og bidrag til Boys Month


2 kommentarer:

  1. Hvor må jeg bare ta' hatten af for dit arbejde, Christine. Det er superfedt og utrolig dejligt for alle os, der også er "drengebloggere"! KH Maria

    SvarSlet
  2. Jeg stemmer i med Maria:-)

    Og skøn jakke! Må straks over at deltage.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...