5. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Livet i Lindevænget

Heidi har bloggen Livet i Lindevænget og har lavet en særlig collage, hvor "Billederne viser nogle af mine nyeste kreationer og mit mest vellykkede hjemmegjorte projekt: Mads og så mig selv :-) "

Om bloggen og sig selv skriver Heidi:
 Livet i Lindevænget: Navnet er Heidi, 32 år gammel, gift med Michael, bonusmor til AnneSofie på 8½ år og mor til Mads på 2½ år.  Vores lille guldklump lider af epilepsi og en endnu unavngiven udviklingsforstyrrelse, men han er en sej lille gut og seje små gutter skal have sejt tøj på. Grundet hans handicap går jeg hjemme på tabt arbejdsfortjeneste. Har bloggen for at holde mig selv fast i de positive oplevelser vi har og dels også vise mine kreationer frem, elsker at læse andre blogs for at blive inspireret til nye projekter og derfor deler jeg gerne- i håbet andre om kan blive inspireret

Den skønne grønne kløver t-shirt på billedet kan du vinde
lige her i str. 86-116 - vinderen trækkes d. 20. juli, så meld dig til snart.

Tak Heidi, for din deltagelse i Boys Months 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...