11. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Hyggefabrikken

Disse fire billeder viser kun et lille udpluk af, hvad du kan se hos Sofie,
som har den fine blog Hyggefabrikken

Sofie skriver sådan om hendes blog:
Bag maskinerne på ”Hyggefabrikken” sidder jeg, Sofie. Jeg er en 26 år studerende, og mor til lille Magne (Juni 2011). Jeg har altid hovedet fuldt med idéer til kreative projekter, men ikke tiden (eller evnerne) til at føre bare halvdelen af dem ud i livet. Nogle gange lykkes det dog, og så deler jeg det gerne på min blog. På Hyggefabrikkens blog er det særligt kreationer til Magne der fylder, men også gaver til hans fætter (snart fætre) og små venner. Det meste bliver til ved symaskinen, men gennem fabrikken ryger også garner, papirer og tapeter.

Tak Sofie for din deltagelse og bidrag til Boys Month


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...