12. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Brilleting

Jane har bloggen Brilleting og laver skønne illustrationer til mange formål.

Om bloggen har hun skrevet:
Jeg hedder Jane, og blogger under mit kunstneriske alias: Brilleting. Min blog er min kreative legeplads, og her er plads til både hæklerier, syning og ikke mindst mine 'streger'. Jeg ELSKER at tegne, og tror på at verden bliver et meget smukkere og skønnere sted når vi tilføjer den lidt farve. Jeg har selv 2 fantastiske drenge på hhv. 2 & 4 år, og det er efterhånden blevet til en del 'drengestreger' fra min hånd. Velkommen!!!

Jane har også lavet giveaway - En fin illustration af de tre bukke bruse
Tak Jane for din deltagelse og bidrag til Boys Month


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...