3. juli 2012

BM2012: Drengeblog - Blomsterbørn

Dorrit var en af de første, som skrev til mig om Boys Month 2012 og var på det tidspunkt højgravid med lillebror til hendes to drenge og en pige. Det var i begyndelsen af juni og hun er derfor nu mor til 4 og jeg håber meget, at de alle har det godt og hele familien nyder den danske sommer.

Dorrit har bloggen Blomsterbørn og har skrev følgende præsentation før lillebrors ankomst:

Hej i BlogLand
Jeg hedder Dorrit, bliver 36 her i juli. Er pt mor til 2 skønne drenge på hhv 2.10 år og knap 14 år og en pige på 11 år. Venter en lillebror her lige om lidt, terminen er om en uge.
Går hjemme på tabt arbejdsfortjeneste pga vores datter er handicappet.
Jeg syer en masse til drengene og derfor følte jeg det var oplagt at prøve at være med i Boys Month for aller første gang. Tiden er ikke altid til BlogLand, men når den endelig er der så elsker jeg at kigge med rundt omkring og se alle jeres fine sider.
Kig endelig forbi hos mig.
Knus fra Dorrit

Dorrit har især syet mange fine shorts, bukser og solhatte til sine drenge og hendes ting kan ses i flere af temaindlæggene.

Tak Dorrit for din deltagelse i Boys Month 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...