2. juli 2012

BM2012: Bidragydere

Så er Boys Month 2012 i gang!

Der er indtil videre 47 tilmeldt i år, men i løbet af Boys Month plejer der, at komme endnu flere bidragydere til - så listen opdateres løbende også må vi se, om vi kommer op på 50 ligesom sidste år!

Vil du også gerne bidrage med drengeting til Boys Month så skriv en kommentar her eller send mig en mail. Læs mere på Boys Month-siden

Jeg glæder mig meget til at se, hvad I alle får lavet - og håber også selv at få tid til at lave lidt til mine drenge.


Bidragydere Boys Month 2012
(opdateret d. 26. juli)

Drengeblogs BM2012:
Gengangere fra tidligere Boys Months er markeret med *
Dejligt med gengangere og en masse nye bidragydere :-)

Alle bidragydere kan også ses i min sidebar - Boys Month blogliste i hele juli
(nederst til højre)

Tak for den massive opbakning til endnu en fantastisk Boys Month!

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se de fine ting der vil blive vist :o) Jeg har jo godt nok også en dreng, men efter han er blevet så stor er det begrænset hvor mange drengeting jeg får lavet.

    SvarSlet
  2. Øv, jeg står ikke på listen:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er du nu - og jeg har lavet din præsentation :-)

      Slet
  3. Spændende og tak:-)

    Synes det er sjovt at se hvad alle de andre laver.

    Har iøvrigt lige sendt dig en mail med et lille nyt projekt jeg har lavet.

    God aften:-)

    SvarSlet
  4. Hej,
    Fed ide, der mangler altid drenge ting, jeg har den sidste tid lagt nogle af mine drenge kreationer op på min blog. Du og I andre kan se dem her http://ascanius-skrubbemorssysler.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie - du er kommet på listen og kan se at du har bidrag til BM-Update på mandag :-) Dejligt, at du har lyst til at være med

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...