27. juni 2012

Todelt babynattøj

Alfred er netop blevet 9 måneder! Men stadig min lille baby :-)

Alfred manglede nattøj så jeg har syet to nye sæt til ham i tynd jersey.
Selvom han er sød i heldragterne så er det mere praktisk med bluse+bukser.
Det her sæt er syet af det stjernejersey jeg også har syet nogle 
af hans første natdragter af i str. 56

Der er knapper i skuldersømmen og jeg har snydt med ribafslutningen,
da jeg har syet den lukkede halsrib på først og dernæst foldet knap-skuldersømmen.
Det andet sæt er syet af noget andet stjernejersey 
lettere psykedellisk og ikke så pænt, men fint til nattøj (kan ses nederst på billedet her)
 

7 kommentarer:

  1. Årh lækker lille fyr, de store smukke øjne bliver man da helt blød i knæene af.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint, han er bare sådan en dejlig lille en - jeg overvejer også at sy nattøj selv til Casper, men skal lige regne på om det kan betale sig.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvom nattøj ikke er så dyrt at købe - så kan det sagtens betale sig for mig, da begge drenge skal have 3-4 sæt og jeg alligevel har en del stof liggende til formålet. Også er nattøj ret hurtigt og nemt at sy - så for mig kan det godt betale sig :-)

      Slet
  3. Hey thanks
    Todelt babynattøj
    That's a great post! , and a marvelous website along with a pleasant summing up here.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare noget lækkert nattøj, overvejer os selv at prøve og sy noget to delt til min søn - hvilket mønster har du brugt?

    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nattøj er ret nemt - det er jo bare en bluse og et par bukser. Jeg bruger bare nogle basismønstre også har jeg tilsat knapper i skuldersømmen

      Slet
  5. Lækker baby og lækkert nattøj <3

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...