18. juni 2012

Så er passet fornyet

Om under to uger tager manden og jeg på kærestetur til London - fly og hotel er betalt og vi glæder os rigtig meget. Det er yderst sjældent at vi er ude at rejse og det er første gang at jeg skal være væk fra lille Alfred i flere dage - så selvom det bliver skønt at være afsted uden børn, så bliver det godt at komme hjem igen!

Men hov, mit pas udløb for tre år siden og i dag har jeg så fået taget billede og været på paskontoret. Ikke just det bedste billede, men sådan ser en træt mor ud uden sminke...

5 kommentarer:

  1. Lyder skønt med en rejse til London, det er sådan en fantastisk by - glæd dig :)

    Jeg vil lige hurtigt anbefale dig denne side: http://london.dk hvor der er masser inspiration at hente til oplevelser i London :)

    God tur!

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  2. Mega lækkert med en tur til London, det kan varmt anbefales. Har selv været der for et par år tilbage. Forståeligt at det bliver hårdt, at være væk fra din søn, men jeg er sikker på, at I vil få en dejlig tur alligevel.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  3. Det er ligegyldigt, hvor lidt makeup du har på, så ser du stadig smuk ud. Uden undtagelse. Nyd turen! Det bliver bare så skønt for jer altså!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...