14. juni 2012

Rockmama

I modsætning til min mand så er det lang tid siden, at jeg har været til koncert. Men i aften bliver drengene passet så vi sammen kan høre og se Kyuss - et amerikansk band, der desværre gik i opløsning og vi derfor troede aldrig at få mulighed for at opleve.

Nu er de imidlertid delvist gendannet og spiller i Århus i dag! Vi har haft biletter længe og vi glæder os - det kan ikke andet end blive en fantastisk koncert!
Mærkeligt - billedet har ikke samme størrelse som i det foregående indlæg... Er der nogen, som ved, hvordan man kan få billedet øverst i indlægget i stedet for nederst?

2 kommentarer:

  1. Skal du ikke bare vælge at indsætte billedet først inden du går i gang med at skrive dit indlæg?
    (eller forstår jeg ikke hvad du mener...?)

    God koncert :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god koncert. Og når du så kommer hjem eller i morgen, så synes jeg, at du skal gå ind og tilmelde dig min Give Away, tror den vil falde i din smag, hvad angår farven i hvertfald.
    :-)

    Mvh Helena

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...