18. juni 2012

Ministjerner cover

Jeg fik lidt sytid i dag inden jeg skulle ud i regnvejret og hente børnehavedrengen.
Det var lige tids nok til at få lavet et quiltet cover til min nye æblemobil.

Jeg har haft stjernestoffet liggende længe, da det er noget lidt mærkeligt noget jeg har købt
på nettet og derfor ikke vidste at stjernerne er nubrede.
Til et mobilcover er ministjernerne imidlertid rigtig fine og perfekte til quiltning
Jeg har valgt orange tråd, der matcher det fine vævede bånd.
Elastikken er fastgjort på bagsiden under mit label og jeg har valgt en neutral
kokusknap - som er placeret en anelse for langt nede i forhold til elastiklængden.
Jeg har quiltet stjernestoffet med tyk fleece og brugt blød hvid flonel til fór.

Ja, hvis jeg selv skal sige det - så er det blevet et superskønt cover!
Jeg er meget glad for det, men mon ikke at jeg på et tidspunkt
alligevel laver et andet, nok med en fin stofknap ...

9 kommentarer:

  1. Ej hvor er den altså bare fin, stoffet er rigtig lækkert syns jeg, er vild med de små stjerner. Jeg må altså også se at få syet sådan en til mig selv, min stakkels telefon lider overlast uden beskyttelse :)

    SvarSlet
  2. Det er altså et rigtig lækkert etui. Jeg er også vild med stoffet. Jeg har selv syet samme model i forskellige Liberty stoffer.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Jeg skal også til at have lavet en (eller flere) mobiltasker. Derfor ekstra sjovt at se dit indlæg.

    SvarSlet
  4. Fik slet ikke skrevet, at det er en meget fin taske, du har lavet.

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint, kan godt li´ din detalje med kontrast-stof bag designer mærket =)
    Jeg har selv lige lavet et mobilcover i samme stil i formiddags.

    SvarSlet
  6. Rigtig fint, og passer jo lige i dine farver. Jeg har også valgt at lave mine egne covers til mit "æble", dem kan du se på min blog, hvis du har lyst:-) Altid dejligt nåt folk spørger, hvor man har købt sit cover henne, hvorefter man stolt kan svare, at har man selv har lavet det.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint :) det passer perfekt til æblet. Jeg har også selv syet et etui til vores iPad.

    SvarSlet
  8. what is it? I think it's a wonderfull idea!!!!

    ------------------------------------------------------------------
    Rc Helicopter|Rc Helicopters|Mini Rc Helicopter

    SvarSlet
  9. Så fint... og jeg synes de nuprede stjerne passer perfekt til!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...