28. juni 2012

Mangler stadig knapper

Det er efterhånden et stykke tid siden, at jeg har syet disse fine sommersmækbukser
til Alfred - men jeg har stadig ikke fundet de rette knapper...
Vil det ikke være finest med nogle simple store gule knapper
eller hvad synes du?

De er syet i tynd bomuld med små grønne æbler, mørkegrøn belægning
og gul pipingbånd - samt blind oplægning med gult kantbånd.

I disse smækbukser har jeg eksperimenteret med at lave et særligt mærke, 
der ikke er et størrelsemærke, men et hvem/hvornår-mærke.
En mere personlig og nostalgisk måde at markere og huske, at jeg har syet
disse smækbukser til Alfred - sommer 2012

12 kommentarer:

  1. Enig store ensfarvede knapper (og helst gule som din pipping)

    SvarSlet
  2. Og fine bukser i øvrigt - rigtig god afslutning på benene :)

    SvarSlet
  3. Super fine bukser! Og ja, jeg er også på store enkle knapper. Gul måske, eller en helt anden farve for at bryde det. Evt. sort eller grøn? Kh Maria

    SvarSlet
  4. Skønne bukser og er vild med det mærke du har lavet og sat i!!
    Jeg holder også på gule knapper:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  5. Fine, fine bukser. Holder også på stor gul knap.

    SvarSlet
  6. Tak skal I have - tror også at det ender med gule knapper, de skal bare lige købes først ...

    SvarSlet
  7. Hvad med at lave de der knapper selv? jeg mener af det gule kantbånd eller af stoffet? som at overtrække en anden knap :)
    Hilsen Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde faktisk planer om at lave stofknapper til og det er da også stadig en mulighed, hvis jeg ikke finder andre

      Slet
  8. Rigtig fine!! Jeg stemmer helt klart for simple store gule knapper... eller alternaivt helt lysegrønne!!
    Sjov måde at markerer år og modtager... det kan jeg gdt lide
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  9. Gule knapper ville selvfølgelig være oplagte, - men jeg kunne nu godt finde på at bruge en kontrast som stærk lilla, rød el. orange. Men det er måske bare mig?

    Derudover har jeg et spørgsmål, - hvor har du dine fine 'minLaban' mærkater fra? Og skal de bestilles i maaange eksemplarer eller kan man få lavet et overskueligt antal (naturligvis med anden tekst)? Synes det er super sødt til hjemmesyet tøj (også selvom jeg bestemt ikke har tænkt mig at sælge af det;) ).

    Tak for en fed blog forresten.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...