8. juni 2012

Kan næsten ikke vente ...

.. på denne her, som gerne skulle komme med posten om et par dage!

Jeg har længe været træt af min HTC og efter at manden har købt den nye Iphone
har han flere gange opfordret mig til også at få en.
Og nu har jeg så besluttet mig for at købe den og har på fornemmelsen,
at jeg bliver meget glad for den!

Så kommer der måske flere mobilindlæg og jeg skal i gang med at bruge
instagram og kan besvare mails hurtigere og alle de andre ting, der er væsentlig
nemmere og bedre med en - ja, bedre smartphone.

Og ja, jeg har skam allerede spottet et yderst fint
turkis cover til min nye mobil!

God weekend :-)

5 kommentarer:

  1. Jeg har godt nok ikke prøvet andre smartphones, men har aldrig fortrudt mit køb. Og tror aldrig jeg skal have andet end iPhone.
    Håber du bliver super glad for din!

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig!!!!!

    SvarSlet
  3. Jeg er total glad for min - Håber du bliver glad for din :-)
    God weekend!

    SvarSlet
  4. Hej. Kan godt forstå du vælger, at udskifte din Htc til en Iphone. Har selv en, og kunne mildest talt ikke være den foruden. Jeg har også anskaffet mig et cover med tyrkise liljer på, er også bare helt vild med tyrkis. Jeg kan forresten se, at vi blogger om de samme ting, og tænkte måske du havde lyst til at tjekke min blog og blive fast læser?

    Mvh en fast læser
    madebyme-helenablogspot.com

    SvarSlet
  5. Du bliver SÅÅÅ glad for den! Jeg er virkelig imponeret af min... bruger den til alt... er total afhængig... håber du bliver glad for din...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...