17. juni 2012

In progress

Det er ikke meget jeg får lavet færdigt for tiden - men det er skam ikke ensbetydende med, at jeg slet ikke får lavet noget. Jeg er næsten blevet færdig med det turkise grannytæppe også er jeg i gang med forskellige syprojekter. Jeg er næsten færdig med nogle skønne sommersmækbukser, der bare mangler knapper. Jeg har klippet til to testkjoler efter mønstre fra Stof&Stil til henholdsvis stræk- og faststof. Der er klippet og delvist syet til flere ternede sommerbukser. Nattøj og sommerbody til Alfred er halvfærdige. Også hygger jeg mig med at lave stofknapper.

Også har jeg travlt med forberedelserne til Boys Month - tilmeldingslisten bliver stadigt længere og med alle de skønne bidrag, der allerede er med i år, bliver det med garanti en fantastisk drengemåned i juli 2012!

5 kommentarer:

  1. lyder som om du virkelig lader din kreativitet blomstre....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Det ser super lækkert ud! Håber i øvrigt du har fået min mail ang. juli-drenge.. ? Kh Maria

    SvarSlet
  3. Har lige tjekket dit turkise tæppe, hvor er det fint. Har du forresten set min Give Away i denne måned, tror lige farven vil passe dig?

    Mvh Helena

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare fint ud alt sammen..

    SvarSlet
  5. Selv om det ikke er meget, du får færdigt, får du da begyndt på meget og det bliver jo også færdigt engang...god dag til dig!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...