30. juni 2012

Fødselsdag i London


Min mand har fødselsdag i dag - og den bliver så sandelig fejret i år! For når dette indlæg kommer på bloggen så er vi på vej til Billund efter at have afleveret vores to drenge hos mine forældre.

Også står den på skøn storbyferie i London i tre dage - bare os to! Fly og hotel har været booket længe og pasning af drengene har været aftalt for lang tid siden. Vi glæder os meget og skal bare nyde det, selvom vi også godt ved at det bliver underligt at skulle være væk fra drengene (første gang fra Alfred!) Men det er en god øvelse at kunne tage væk og bare være kærester for en stund - velvidende at drengene er i gode hænder og vi jo snart skal hjem til dem igen.

Da vi først er hjemme igen på tirsdag - så har jeg haft ekstra travlt med planlægningen af Boys Month, som jo begynder i morgen! Så bare rolig; Boys Month skal nok blive skudt i gang med manér, hvor der vil komme flere planlagte indlæg til jer de næste dage selvom jeg er væk.

I kan sagtens skrive til mig, men - jeg besvarer ikke mails og laver BM-bloglinklisten før tirsdag aften.

Hvis jeg kan få netforbindelse med min æblemobil kan jeg ikke udelukke, at der måske kommer et London-instagram eller to - Vi ses! ;-)

5 kommentarer:

  1. Ej, hvor er jeg misundelige. Jeg elsker London :D God tur!
    Kh
    Anette, som selv lige har afleveret begge unger til overnatning hos mormor og morfar for første gang

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur. Glæder mig til alle dine fantastiske indlæg i denne måned, det er som altid et fantastisk initiativ du har taget:-)

    Knus Tamra

    SvarSlet
  3. God tur!

    Imponeret over at i kan få jer selv til at forlade Alfred så mange dage.. Han er jo lille bitte, og siger man ikke at antal år barnet er er antallet af nætter de max skal lades alene før det er synd selvom de er i trygge kendte omgivelser?

    Jeg er nok bare sart på det punkt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, den "huskeregel" har jeg også hørt. Men nu er han jo ikke alene, han har sin storebror med :-) Jeg synes, det er supersejt, at de har tillid til, at mormor og morfar kan passe godt på børnene.

      Ps For 20 år siden tog min onkel og tante en uge til Rom og lod mormor og morfar passe børnene. Den ene var 2 år, den anden 8 måneder. Det gav overhovedet ikke anledning til spekulationer, og børnene blev heller ikke traumatiseret af det.

      Slet
  4. Det er bare sådan en god ide!!!
    at huske at være kærester!!
    God tur - glæder mig til boys month...
    solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...