22. juni 2012

Boys Month på Pinterest

Jeg er ved at lave temaindlæg til Boys Month 2012 - hvilket er et ret stort arbejde, men jeg synes, at de var rigtig fine sidste år og vil derfor gerne lave dem igen i år.

Jeg lavede dem alle sammen i photoshop sidste år -men jeg vil i år bruge picmonkey til at lave collager med, hvilket gør det væsentlig nemmere og hurtigere. Dog giver det også nogle begrænsninger, da ikke alle billeder tager sig så godt ud i rammerne.

TIL ALLE BM-BIDRAGYDERE:
Jeg har fået rigtig mange mails med linklister til temaindlæggene, men jeg mangler stadig fra mange. Da jeg kun bruger billeder som jeg har fået tilladelse til at bruge, skal jeg have en linkliste fra alle eller bare skriv en kommentar her eller mail, hvor du tilkendegiver, at jeg må bruge de billeder fra jeres blogs, som kan indgå i tema-collagerne.

Jeg er endelig kommet på Pinterest (http://pinterest.com/frkturkis/ - slet ikke opsat ordentligt endnu ...) og efter lige at have fundet ud af, hvad det egentlig går ud på med at "pinne" - så er det jo oplagt, at Boys Month skal have sin egen pinterest-side.


Den finder du lige her: http://pinterest.com/boysmonth/ - og her vil jeg pinne alle bidrag til Boys Month også fra de foregående år. Det vil dermed blive en fantastisk inspirations database for alle de skønne drengeting, der har været og vil komme med til Boys Month. Der vil primært være ting fra alle de BM-bloggere, der har bidraget til Boys Month. Dertil vil der særskilt være drengerelaterede ting, som ikke har været med til Boys Month - de er markeret med "X"

Det kommer til at tage lang tid at få pinnet alle bidrag og jeg når ikke at blive færdig med alle før efter Boys Month 2012 - men der vil løbende komme en masse skønne pins på. Jeg har kun skrevet bloggens navn og ikke yderligere beskrivelser så I er velkommen til selv at skrive en kommentar til jeres billeder.

Ønsker du ikke at dine ting skal være på pinterest så skriv det til mig.

Alle BM-bloggere, der selv har en pinterestprofil må gerne skrive en kommentar her så de kan blive add´et til following. I er alle meget velkommen til at bruge billedet til at linke til Boys Month´s pinterestside :-)

14 kommentarer:

  1. Fedt. Du gør godt nok et stort stykke arbejde! Tak for det :-) Kh og god weekend. Maria

    SvarSlet
  2. God arbejdslyst. Du må gerne bruge mine billeder.

    SvarSlet
  3. Wauw, det er godtnok et stort stykke arbejde du lægger i det, men det er super fedt. Jeg har allerede været inde og lure på Pinterest og det ser virkelig godt ud! Jeg har også meldt mig til at følge siden. Dejligt med masser af inspiration :)

    SvarSlet
  4. Hej Christine, i mit sidste indlæg er der et striksæt som er til begge køn, håber det evt. kan bruges.

    Hav en god weekend. Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke et fint babysæt - jeg har lige pinnet det :-)

      Slet
  5. Hvor er det vildt alt det arbejde du gør. Synes det bliver mere i mere år for år.
    Sidder og får helt dårlig samvittighed over endnu ikke at have nået at lave en masse indlæg.
    Håber jeg når med ind i kampen, men er lidt hæmmet af baby bygning, og ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det handler jo ikke om at lave flest indlæg - så deltag bare med dem du har. Jeg ved at du har lavet nogle fine ting siden sidste år :-)

      Slet
    2. Jeg mente også at jeg ikke har nået at sende indlæg/ link til dig.
      Men hvis jeg ikke når det må du tage alt hvad du kan fra min blog.

      Slet
  6. du er velkommen til at tage hvad du kan bruge fra mig af

    SvarSlet
  7. Du må selvfølgelig bruge ALT hvad du lyster fra min side :D

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...