7. juni 2012

BM2012-info: DIY og GiveAways

GiveAways med drengerelaterede ting er meget velkomne til Boys Month 2012 - så skriv endelig til mig, hvis du planlægger at lave en drenge-giveaway i løbet af juli.

Sidste år var der rigtig mange skønne GiveAway - se nogle af dem her

Jeg er også selv i gang med at forberede flere drenge-giveaways ;-)



Har du lavet eller laver en DIY med drengeting i løbet af Boys Month juli 2012 må du meget gerne skrive til mig med link til din DIY. Det er altid skønt at blive inspireret og der er rigtig mange, der kan få glæde af en fin billedvejledning til selv at lave ting til drengene.

1 kommentar:

  1. Hej Christine.

    Glæder mig til at se hvad denne måned bringer af skønne ting i år. Jeg skal nok sende lidt indslag til dig, har ikke så meget denne gang, da næste skud i familien bliver af hunkøn, men sysler da med ting der kan bruges af begge køn.

    Hav en god weekend.
    Knus Lene

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...