3. juni 2012

BM2012-info: Bidrag til temaindlæg

Har du lyst til at bidrage til Boys Month 2012 med drengeting du selv har lavet og som du allerede har et indlæg om på din blog - må du meget gerne sende mig en mail med en linkliste over de ting som passer til nedenstående temaer - f.eks.
Bukser: [link]
Bluse: [link]

Har du nogle indlæg med drengeting, der ikke passer ind i nogle af temaerne så send mig gerne links til disse indlæg også - måske er der nok til et nyt tema eller jeg vil lave et diverse-temaindlæg

Der linkes direkte til det indlæg, hvor billedet med dit bidrag hører til. Jeg bruger kun billeder til temacollagerne som jeg har fået tilladelse til at bruge. Skriv gerne, hvis jeg må bruge andre billeder fra din blog end dem du har anført - i tilfælde af, at jeg finder nogle indlæg, der passer til andre/nye temaindlæg.

Temaerne er de samme som til Boys Month 2011:
  • Bluser
  • Bukser (evt. opdelt i faststof og strækstof)
  • Hatte
  • Jakker
  • Kager
  • Legetøj (evt. opdelt i syet og hæklet)
  • Sengetøj
  • Shorts
  • Skjorter
  • Smækbukser
  • Strik
  • T-shirts
  • (hætte-)Trøjer
  • Tæpper
  • Veste
Hvis der er nok bidrag, synes jeg at følgende temaer kunne være spændende:
  • Ting til drengeværelset / evt. en lille collage af værelset
  • Heldragter / Bodyer
  • Legetøj (af andet end stof og garn)
  • Udklædning
  • Drengekrea (ting lavet af drenge)
  • Barnedåb / fødselsdag (lav en lille collage)
  • Babyudstyr - voksibetræk, ammepude, suttekæder m.v. 
- og selvom det er sommer så:
  • Huer
  • Vinterovertøj 

Se eksempler på temaindlæg fra Boys Month 2011 (link til alle tema-indlæg)

Har du foreslag til andre drengetemaer så skriv gerne en kommentar herunder :-)

Har du tidligere været med til Boys Month kan du bidrage med ting du har lavet det sidste års tid eller som du ikke har haft med tidligere.

Send mig gerne linklisten så hurtigt som muligt og senest d. 25. juni - til turkis@live.dk


UPDATE: Jeg har lavet en Boys Month-Pinterest side, hvor jeg vil forsøge at samle alle de skønne drengeting, der er blevet bidraget med til alle Boys Month - samt andre interessante og inspirerende drengeting. Du finder siden her: http://pinterest.com/boysmonth/ (oprettet 21/6 - ikke færdig!)

6 kommentarer:

  1. Hej Christine.

    Mon ikke jeg har lidt liggende.....
    Jeg kigger da lige og ser hvad der er og sætter det på min blog eller sender til dig.
    Ved at både jeg og min datter har haft meget glæde af det bluse mønster jeg har fået af dig. Må sige at jeg godt kunne bruge et i str 98, med raglanærmer, hvor er det du finder de gode mønstre???
    Hav en god søndag kh Lene

    SvarSlet
  2. Det vil være skønt, hvis I begge vil være med igen Lene :-) Mønsteret er fra Ottobre - der er bluser med raglanærmer i flere af bladene.

    SvarSlet
  3. Jeg tænkte selv at bidrage med et tema: Barnedåb

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig fint Lise - har faktisk set flere, der
      har vist fine billeder fra deres drenge-barnedåb. Men det skal nok ikke kun være et billede - nok bedre med en lille collage :-)

      Slet
  4. Uhhh jeg glæder mig til endnu en omgang, skal nok lige, meget snart sende dig en mail, med lidt links.
    Det er virkelig fedt du laver det tema, for ja, der er bare ikke så meget til drenge. Og nu har jeg snart to.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt, at du er med igen Josefine. Du var jo ikke drengeblogger sidste år, så hvis du har lyst kan du få en præsentation i år :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...