1. juni 2012

BM2012-info: Brug af billeder

Der er præcis en måned til Boys Month 2012 i dag!

I år har en retro-robot fået lov til at blive maskot for Boys Month. Som altid er alle velkommen til at benytte mine banner m.v. - både i dine egne BM-indlæg og i din sidebanner for at vise at du er med i årets Boys Month eller bare gerne vil reklamere og linke til denne fantastiske tema-måned

Link også gerne til Boys Month-siden, hvor du også er velkommen til at bruge mit billede med bogstavklodserne.

På Boys Month-siden er der links til alle tidligere indlæg fra de første to Boys Month, samt informationer om tema-måneden og hvordan du kan bidrage med egne indlæg

Desuden sætter jeg selv dette billede ind nederst i mine egne BM2012-indlæg og hvis du har lyst, må du også gerne bruge det




Jeg har allerede fået mange henvendelser fra både tidligere bidragydere - skønt med gengangere - og nye "drengebloggere". Vil du også gerne bidrage med hjemmelavede drengeting til Boys Month 2012 så skriv endelig til mig - men læs gerne informationerne på Boys Month-siden først.

Der vil de næste dage komme flere informationer om, hvornår billeder og linklister skal sendes til mig så jeg kan lave temaindlæg og drengeblog-præsentationer. I løbet af Boys Month vil jeg hver uge lave BM-updates med de indlæg, der bliver lavet i juli (mere info om updates senere).

Rigtig god weekend til jer alle :-)

2 kommentarer:

  1. Hejsa. Jeg vil gerne høre hvad det går ud på? for jeg har da en lille trold der af og til får nyt outfit kreeret af mig selv :)

    SvarSlet
  2. Du kan læse mere på Boys Month-siden og der vil de næste dage komme flere informationer om hvordan du kan bidrage til BM2012 :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...