3. maj 2012

Sommernederdel

Ja, er det her ikke bare en skøn sommernederdel!
Skøn gul og lommer af fint retrostof med lidt turkis,
der passer rigtig godt til den mørke chambrey (tyndt cowboystof)

Som jeg skrev i går er jeg blevet inspireret af det skønne vejr
og vovet mig ud i nye farvekombinationer med gul som dominerende farve.

Nederdelen er i otte baner og samme mønster som den stribede og stjernenederdelen
Dog er de alle tre syet forskelligt og modificeret hist og her.

Denne har fået skønne og praktiske lommer med pipingbånd
og tilsat en nedre kant med pipingbånd.

Mit strygejern er netop gået i stykker, så det er altså ikke bevidst for at virke sjusket at jeg har taget billeder af en ustrøget og ret krøllet nederdel ...
Selvom vejret er skønt er vi kun i begyndelse af maj og ikke sommer endnu,
men derfor kan man jo godt gå i sommernederdel :-)

4 kommentarer:

  1. Den er bare så fin, det ser super ud med den gule farve. Har du selv lavet mønsteret eller er det et du har fundet.

    Kærlig Hilsen Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et mønster fra Stof&Stil som jeg har lavet nogle ændringer på, f.eks. taljen.

      Slet
  2. Er vild med den gule farve!!
    Og ja, Maj er så tæt på sommer at man hjertens gerne må springe i en sommernederdel...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Åh, den var verkligen jättefin! : ) / Retroknappen

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...