25. maj 2012

Rondeller til mig

Ja, jeg blev jo nøden til at hækle nogle bomuldsrondeller til mig selv
da de første fire jeg har lavet var til min mor
Mine har fået en turkis kant af merceriseret bomuld,
som er lidt blankt og giver dem et fint touch
Nu hvor jeg efterhånden har hæklet så mange er jeg ved at blive ret hurtig til
at hækle dem så der skal jo nok laves lidt flere til både min mor og jeg.
- også må jeg hellere komme tilbage til granny-tæppet, der kun er halvfærdigt ...

I morgen passer manden drengene og jeg skal til sydag sammen med
nogle skønne Århus-kvinder.
Jeg har rigtig mange syprojekter - så håber at nå en masse i morgen
for herhjemme er det begrænset med sytid

God weekend og Pinse til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...