27. maj 2012

Maj sydag

I går havde jeg en skøn dag i selskab med 5 århusianske kreakvinder,
hvor vi trods det dejlige vejr valgte at sidde inde det meste af dagen
og sy - sy - sy!
Jeg havde en masse stof med og fik også syet en hel del
selvom jeg først skulle klippe det meste først
Først syede jeg en fin lille solhat til Alfred med øreklapper og bindebånd
Den passer perfekt og der skal nok komme et billede af den i brug.
Så klippede og syede jeg dette natsæt til Alfred
Klippede og syede to tynde bukser til Alfred
Også fik jeg syet to ud af de sidste tre langærmede bluser jeg har klippet til Magnus
De mangler lige at blive stukket ned i halsen og blive lagt op
Og jeg fik også lige klippet og syet disse to t-shirts til Magnus, hvor jeg lige skal
have syet ribrouleau i hals og ærmer.

Ja, ikke fantastisk avanceret syning i modsætning til de andre syerskers kjoleprojekter,
men jeg er glad for at jeg fik nået så meget - for jeg er bagud med syning 
af drengenes tøj og mangler stadig en del ...
Manden passede drengene og det var fantastisk at få så mange sammenhængende
timer til at sy - og kan det bliver bedre når det er i dejligt selskab med ligesindede :-)

I dag står den på familiehygge og ud i sommervejret

Kan I alle have en skøn Pinsesøndag :-)

4 kommentarer:

  1. Det var så hyggeligt, og hold da op, hvor fik du lavet meget! :) Vil du høre Eva mht tirsdag?
    Kh

    SvarSlet
  2. Hvor har du været produktiv, fedt med akt det du har fået lavet.

    SvarSlet
  3. Hold da op, du har haft travlt.. Men fine fine ting..

    Har du set min give away? http://frkhimmelblaashemmeligheder.blogspot.com/2012/05/min-frste-give-away.html

    SvarSlet
  4. forstår simpelthen ikke hvordan du gør det... helt vildt tænk at du kan nå så meget, det ville jeg ikke kunne... heller ikke når jeg er alene en hel dag, hvilket vist aldrig sker haha :)
    KH Micha

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...