1. maj 2012

En særlig 1. maj

Jeg skal ikke ud og svinge den røde fane i dag - men i aften skal jeg til et længe ventet
møde med en masse skønne kvinder fra Århus og omegn.
Line og jeg har de sidste måneder mødtes jævntligt og nu er det endelig blevet tid
til at gøre det hele mere officielt og danne foreningen, som gerne inden for nær fremtid 
vil have så mange medlemmer at vi kan få en skøn unika butik.

Men én ting ad gangen.
I dag bliver foreningen officielt stiftet med tilhørende bestyrelse
også kan vi begynde at arbejde videre og tage flere og innovative skridt
mod en århusiansk udgave af Design Kartellet
Fantastisk spændende ikk´? :-)

F.eks. mangler vi stadig et godt navn - kom gerne med forslag
og se alle de allerede fine indput her

3 kommentarer:

  1. Det bliver så spændende...
    jeg glæder mig til at møde alle de fremragende kvinder...
    Vi ses i aften...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Tak for en god aften. Det var så hyggeligt at møde Jer alle.
    Glæder mig til at se endnu mere til jer i den kommende tid ;)

    SvarSlet
  3. Whau, det bliver spændende at følge jer.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...