11. maj 2012

Efter en uge med snot ...

Der har været lidt stille på bloggen - for den sidste uges tid har været præget af meget snottede drenge og delvis smittede forældre, så der har ikke været overskud til meget andet end at pudse næser, lave te og vaske tøj, urolige nætter med tilstoppede små næser - men selvfølgelig også hygge, putte på sofaen under dyner og lidt forkælelse skal der til :-)
Ind i mellem er der blevet tid til at hækle lidt på mit store hækleprojekt og indtil videre skrider det fint fremad - så det skulle gerne ende med at blive et stort og i hvert fald ret farverigt tæppe. Turkis er den gennemgående farve og med 9 andre klare farver i mellem de turkise striber. Tæppet skal gerne være omk. 2m og jeg er over 1/3 - så godt på vej, men der er stadig mange timer endnu!

4 kommentarer:

  1. Det bliver et utroligt flot tæppe. Tænk, at du allerede er 1/3 af vejen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva. Jeg er også lidt overrasket over så hurtigt det går i betragtningen af at jeg ikke er superhurtig til at hækle og egentlig frygtede at det ville blive et evighedsprojekt!

      Slet
  2. Det bliver et helt fantastisk tæppe når det bliver færdigt...Du er jo allede godt på vej. Her er alle også snottede og synes egentligt det har væaret alt for længe...vi trænger sol og sommer tror jeg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten, det bliver i hvert fald farverigt og turkis! Og ja tak til sommer og sol :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...