27. april 2012

Lyseblå og pink

Ja - det er da en lidt overraskende flot farvekombination!
Her i form af nogle hurtige skoposer indeholdende Magnus vinterstøvler
(det er jo ikke vinter mere vel? ;-) )
og et par lækre Eccosko som lillebror engang kan bruge.

Jeg har været i gang med nogle ret simple, men praktiske syprojekter,
hvor jeg endelig fik brugt noget lyseblåt stof jeg har fået foræret,
men ikke fundet noget at bruge det til, da det desværre er lidt syntetisk
og derfor ikke velegnet til f.eks. sengetøj - som ellers var oplagt, da der er tale om
tre matchende lyseblå og ret store stykker stof.

Det meste af stoffet er blevet brugt på nogle simple dragtposer til 
vinterjakker og flyverdragter
Og af resterne kunne der lige blive til en stor skopose til Magnus´ vinter- og termostøvler
samt tre mindre skoposer. De er meget simple med løbegang, hvori der er kommet
pink snor i, der i dén grad giver et frækt pift til den kedelige babyblå

Jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg er så heldig at få alenetid = sytid.
Manden tager nemlig begge drenge med ud til farmor nogle timer
så jeg får lov at være alene hjemme uden drengene!

Jeg skal først og fremmest have syet bukser til drengene og måske er der også
tid til endelig at få afprøvet nogle mønstre jeg har lavet for lidt tid siden.
Mønstre på nogle firbenede og nogle af dem takkede dyr ...

God weekend allesammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...