16. april 2012

Et turkis hækleprojekt


Jeg har købt to nøgler strømpegarn - udelukkende pga. den skønne farve
og en idé om, at nogle lange turkise strømper ville være fine.
Men jeg gider altså ikke strikke strømper ... orker ikke at prøve og
ved at jeg aldrig vil få to strømper færdige!
Så nu er jeg begyndt at hækle af garnet, der ellers ikke egner sig til hækling.

Nu får vi at se om jeg så kan blive færdig med dette projekt
som forhåbentlig bliver stort nok til at kunne blive brugt til dets formål.

4 kommentarer:

  1. God farve!!! Mon det skal være et mini-tæppe??
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Turkis er nu slet ikke så tosset en farve, og mon det er en pude eller et barnevognstæppe?

    SvarSlet
  3. Jeg er færdig med første nøgle - og det bliver vist kun til et barnevognstæppe, men et fint og blødt et :-)

    SvarSlet
  4. Dejlig farve, mon ikke du kunne bytte dig til et par skønne hjemmestrikkede strømper :)
    KH Micha

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...