18. april 2012

Et århusiansk designkartel!

Ja - kunne det ikke bare være fantastisk med en århusiansk udgave af det fantastiske DesignKartellet som jo desværre ligger i Brønshøj og derfor ret langt væk når nu man sidder i Århus.

Men nu er vi en håndfuld kreative århusianske kvinder, der har taget de første skridt til forhåbentlig at få realiseret drømmen om et lignende butikfællesskab her i Århus. Vi mangler dog stadig nogle medlemmer til vores forening for at tage de næste og mere afgørende skridt mod at få vores egen butik.

- så hvis du har lyst til at være med så læs mere her hos Line og skriv en mail til hende så du kan komme med til vores næste møde :-)

11 kommentarer:

  1. Det gad jeg godt hvis jeg boede i Århus :o) Men jeg vil glæde mig til muligheden for at besøge butikken :o) Jeg har nemlig også ofte ærgret mig over at Designkartellet ligger så langt væk.

    SvarSlet
  2. Jeg er på og glæder mig!!
    Solhilsner stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at du vil være med Stine :-)

      Slet
  3. Jeg har stadig ikke fået svaret på jeres søde mail.. det gør jeg snart! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil være skønt at have dig med Sara :-)

      Slet
  4. UUHHH det lyder da så fedt , i Borggade er der butikker til leje , da Elbæk papir handel er lukket var det ikke lige noget for jer ;)
    glæder mig til at se og høre mere
    knus mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vist liiidt for store lokaler til os :-)

      Slet
    2. Hihi ja men det er tre butikker som de hade slået sammen og som er lavet til tre leje mål igen hvis man vil ;)

      Slet
  5. UUUH det har jeg drømt om længe... bliver i hvert fald nødt til at høre mere om, hvad det indebærer :)

    SvarSlet
  6. Har svaret dig, det lyder bare super spændende, glæder mig til at se hvad tiden bringer.
    KH Micha

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare spændende. Hvor mange skal være med i foreningen??

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...