30. april 2012

En stribet dino

Mens jeg syede de skønne små elefanter
lavede jeg mine egne mønstre til tre små dinoer og
nu har jeg så endelig fået lavet en testdino på det ene mønster.
(her fotograferet foran den røde væg!)

Den er ikke blevet helt vellykket i formen,
men til gengæld er de flerfarvede takkerne blevet ret fantastiske.
Takkerne skal dog syes lidt anderledes næste gang jeg syr den.

Formen skal ændres - for denne stribede dino
ligner mere en myresluger med takker.

Forsøgsvis har jeg brugt minihama-perler til øjne.
Ikke en supergod idé, men nu er den da afprøvet ...

Jeg har klippet til test-dinoer af de to andre mønstre jeg har lavet,
men de skal lige syes også håber jeg at formen er bedre på dem.

5 kommentarer:

  1. Jeg syntes nu ikke den er værst.. er sikker på at du finder den form du selv bliver helt tilfreds med. Giver dig ret, takkerne er eminente...

    SvarSlet
  2. Hvor er det en sød test-dino-myresluger:) Skønne stoffer!

    SvarSlet
  3. Den er altså virkelig skøn- er vild med stoffet. Hvad med at bruge små knapper som øjne? Eller hvos det er til små børn, så bare brodér øjet, så der ikke er noget der falder af. Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Jeg syntes den er skøn og kan faktisk godt lide den som myresluger med takker :-)

    SvarSlet
  5. Tak skal I have. Jeg synes også at den er blevet fin - men dog ikke helt som jeg gerne ville have den.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...