20. april 2012

En kærlig tanke

Forleden dag ringede det på døren om eftermiddagen.
Jeg var ved at give Alfred grød og undrede mig over, hvem det kunne være
Uden for døren stod Magnus næsten gemt bag en stor hvid Azalea
Helt uden anledning havde manden min købt denne smukke blomst
som er blandt mine foretrukne stueplanter.
Og det skal lige siges at det er yderst sjældent at jeg får blomster!
Nu står den og pynter på klaveret, hvor jeg håber, at vores
til tider luskede kat kan lade den være ...!

Desuden havde han taget fri en time før normalt
og derfor blev jeg overrasket over at han allerede havde hentet sønnen
som med et stort smil kunne overrække de smukke blomster :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor skønt.... :o)

    God weekend... :o)

    SvarSlet
  2. Skønt med sådan en overraskelse :o)
    Rigtig god weekend

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...