12. april 2012

- den 4. bluse

Som nævnt i det tidligere indlæg - så har jeg syet 4 bluser, men kun 3 var helt færdige.

Nu har jeg fået skifte tråden og syet Magnus nye stjernebluse.
Ja, der kom også lige en stjerne i nakken :-)

Der har sneget sig en del orange ind i drengenes tøj - det er en flot og frisk farve, der giver et pift til "drengefarverne" og passer godt til mange farver og kombinationer. Nu har jeg imidlertid fået brugt alt mit orange rib og det er måske også på tiden med nye farver.

5 kommentarer:

  1. Den er jeg vild med!
    Bare jeg kunne få de trøjer så fine i halsen ;-)

    SvarSlet
  2. Tak skal I have :-)

    Når jeg skal sy flere bluser så skal jeg nok prøve at få lavet en diy - det er ret nemt, men ser rigtig fint ud :-)

    SvarSlet
  3. De er så fine dine trøjer, og fedt med den orange detalje... Er det et bestemt mønster du bruger? Kh Nanna

    SvarSlet
  4. Tak Nanna - jeg er ret glad for raglanærmer til drengebluser. Mønstrene er fra Ottobre og findes i flere af bladene med lidt variationer. Kan klart anbefales :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...