25. marts 2012

Tiden går - nu et halvt år!

Er han ikke bare skøn! En rigtig filur - altid i godt humør.
Og nu er han pludselig et halvt år.
I dagens anledning skulle han selvfølgelig have sin nye bluse på,
som desværre ikke er hjemmesyet omend den er som lavet til min Alfred.
Det er imidlertid en lækker økologisk bluse købt i Føtex 
(tak Line for tippet :-) )

Vi er på vej ud for at nyde det skønne vejr,
men I får lige lidt flere billeder af den glade gut,
der sidder selv, har fire tænder og masser af energi og skøre lyde.
 Håber I nyder søndagen :-)
Og husk sommertid!

13 kommentarer:

  1. Jo, for pokker hvor er han skøn! :)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er han skøn!! Og tillykke med ham! Blusen er ren Frk. Turkis... selv om den ikke er sprøjtet ud af din flittige maskine... gog solskinssøndag
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Hvor er han fin :) - uden prikker og i sin ny omgang turkis og stjerner. Jeg kunne jo ikke gå forbi den kombination uden at tænke på dig! ;)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line - det er ikke så tit jeg er i Føtex så det var et fantastisk tip og skønt at du tænkte på mig :-)

      Slet
  4. tillykke med det halve år, hvor er han bare skøn :)
    KH Micha

    SvarSlet
  5. Tillykke med ham og jo han ser godt nok skøn ud :)

    SvarSlet
  6. Ja trøjen ligner jo noget du kunne har syet! :) Han er skønt den lille fyr! Tillykke med hans halvrudne dag ;)

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor tiden er gået hurtigt.
    hvor er han bare skøn og nuttet.
    Stort tillykke med de 6 måneder.
    KH Lene

    SvarSlet
  8. WOW en lækkerbiksen han er ;o)

    SvarSlet
  9. Hvor er han bare sød :o)

    Nu ved jeg ikke om du stadig er interesseret i det stof med stjerner, som jeg brugte til mit tørklæde, men jeg opdagede i dag at de har det hos Kølkær stof i Skjern og de har det også på deres hjemmeside.

    http://www.stofkarsten.dk/shop/sort-graa-stof-2445p.html

    Det er et ret dårligt billede de har lagt på, men det er det stof.

    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Helle - jeg har også set stoffet hos Micha, hvor jeg har fået en prøve. Dit tørklæde er jo superlækkert så det er meget fristende at købe lidt af det fine stjernestof :-)

      Slet
  10. Tusind tak skal I have allesammen :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...