1. marts 2012

Tapet, tapet og tapet!

Jeg er kommet til at købe mere tapet ... og nok liige lidt for meget ... Men det er da heller ikke nemt når nu man pludselig finder en masse projekter med papir og tapet man gerne vil lave - og man så bor ved siden af Tapethuset og min lokale retro-tapetpusher netop har kæmpe tapetudsalg ...

Så fra næsten ingen tapet - så har jeg nu temmelig meget!(der mangler faktisk omk. 10 på billedet)

Også har jeg været super heldig! Da jeg var i Tapethuset - spurgte jeg endnu engang om de havde nogle udgåede tapetbøger, hvortil svaret plejer at være nej, men ikke denne gang! Så med mig hjem fik jeg denne kæmpe tapetbog med de skønneste svenske tapeter inspireret af gamle tapeter fra 17-1900-tallet.
Ja, så nu er jeg indehaver af en masse skønt tapet og er skam allerede i gang med at klippe og skære - men det er nogle tidskrævende projekter så der går nok lidt tid før I får at se, hvad jeg skal bruge noget af alt mit tapet til.

9 kommentarer:

  1. WAUW der er godt nok meget tapet...
    Jeg kan spotte det med orange dyr. Har hun det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt spotte Julie. Nej, det er fra en tapetpakke fra Trendsales. Jeg har imidlertid ingen planer med det - så jeg vil gerne bytte med andet tapet eller stof, hvis du er interesseret :-)

      Slet
  2. Kan regne ud, at vi to bor tæt på hinanden :-) Jeg har også en tapetsamling..den er vist endda lidt større. I hvertfald mere kaotisk at se på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sara - jamen det kan da være vi skal bytte lidt tapet så :-)

      Slet
  3. Uh, jeg skal vist forbi dig og kigge lidt på din samling:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Lækker samling! og spændende hvad det skal blive til...

    har du prøvet www.maleributiken.se :) Det er ganske gode priser og lækkert tapet. Og deres tapetprøver er 1 meter lange stykker og den første er gratis. Det har hjulpet godt på min samling :)

    Kh Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej navnesøster - ja, jeg har skam været forbi flere gange og fantomshoppet og på et tidspunkt ender det sikkert med at jeg rent faktisk gennemfører handlen ... de har nemlig flere skønne stjernetapeter!

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...