17. marts 2012

Striber til natten

Der er lidt stille på bloggen for tiden - for tid er der for lidt af til alt det jeg gerne vil, men sådan er det vel for alle ;-) Det er tidskrævende at være bare tilnærmelsesvis overskudsmor til en skøn lille filur,der er fuldt afhængig af en og til en dejlig, men temperamentsfuld dreng, der er træt efter en børnehavedag og både vil være den store dreng, der kan alt selv og gerne vil hjælpes og sidde på skødet.

Men der er lidt tid til andet end at være mor - jeg har nemlig også brugt en del tid på omfattende oprydning og sortering af alt mit stof, sytilbehør, papir og øvrige kreating. Yderst tiltrængt projekt og skønt at få gjort, men der er dog stadig lidt vej endnu da jeg har virkelig mange ting, der trænger til at blive ryddet op i ...

Jeg får imidlertid ikke lavet særlig meget kreativt for tiden - men har dog fået syet nattøj til drengene
Lækker marine smalstribet interlock, tykkere end jersey og dejlig blødt - tilføjet lidt turkis :-) Magnus må jeg ikke tage billeder af, men Alfred slipper ikke ;-)
 Jeg syntes ellers at dragten så lidt stor ud, men det passer perfekt. Skoldkopperne kan stadig anes - det har taget rigtig lang tid med Alfred i forhold til med Magnus så jeg forstår ikke helt det med at det er bedre at de får skoldkopper så tidligt som muligt ...

De har også begge fået nyt stjernenattøj ligsom det mørkeblå - men bare i den sandfarvede stjernejerseyudgave kombineret med klar blå. Det er der ikke billeder af og I skulle jo også nødig blive trætte af alle mine stjerner ;-)

3 kommentarer:

  1. Fint nattøj :)
    Jeg giver heller ikke meget for det der med, at skoldkopper er bedst, når de er små! Min ældte var 13 mdr og det var et mareridt uden lige. Han var DÆKKET af dem og jeg mener virkelig ALLE steder. Jeg tænker det er nemmere med et barn, der forstår lidt af, hvad der foregår. Men hvor ser han altså skøn ud alligevel, ham Alfred - skoldkopper eller ej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er helt vildt så mange prikker, der kan være på så lille en krop! Han havde nok dobbelt så mange som storebroren ... Men nu er det overstået for dem begge :-)

      Slet
  2. Det kan være svært at finde tid til at blogge når man er så dygtig som du er og bare gerne vil lave nogle ting med hænderne istedet. Hvis du gerne vil vise hvad du laver, men på en meget hurtigere måde, kan du jo prøve Hobbytavlen.dk

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...