2. marts 2012

Nu med dymolabels

Det er ikke så længe siden, at jeg viste et billede af mine indbundne skitsebøger og i den forbindelse gav jeg efter for ønsket om at eje en dymo (ja, tendenserne i blogland er temmelig smitsomme ...). Jeg ventede utålmodigt i over en uge, men nu er der kommet labels på bøgerne og det er lige så fint som jeg havde forestillet mig det :-)
Magnus lyssværd har også fået label på - også må vi se, hvor meget andet i vores hjem, der bliver udsat for den nye "labelsering" ;-)

4 kommentarer:

  1. Jeg har også brug for en Dymo. Min store dreng skal begynde i børnehave på mandag og der skal jo navn på de fine, nye madkasser. Det må da være grund nok... Ikke? ;-)

    SvarSlet
  2. Man kan ikke undvære en Dymo..den er et must have...desværre er mit sorte sluppet op så jeg nu bruger af den røde rulle...helt fint er det ikke, men det må gå an til jeg får købt en sort rulle igen...

    SvarSlet
  3. Ja, det er skønt med en Dymo - og rød er vel også fint til nogle ting :-) Jeg overvejer at få nogle flere farver ...

    SvarSlet
  4. Åh så fin blogg och mycket inspiration!!

    Kika in hos mig och tävla, du kan vinna ett typaket retro tyger eller fina pappersark med en Tildabok :)

    Kram
    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...