17. marts 2012

Retromarked i Århus

Jeg skulle selvfølgelig også et smut forbi retromarkedet ligesom Line - men da jeg havde Alfred med i barnevognen blev det "heldigvis" ret begrænset med ting, der kom med hjem - kun lidt stof og tapet. Der var nemlig rigtig mange besøgende og det lyder til at det er gået godt med salget.

Det er tredje år at der er retromarked i Ridehuset og jeg har været med de første to år, men sagde efter megen betænkning nej tak i år - jeg ville ellers rigtig gerne, men omvendt er jeg glad for beslutningen nu, hvor begge drenge har haft skoldkopper. Jeg fik lige hilst på Rie, arrangør af Julemarkedet og retromarkedet, og i år har det været muligt at booke Ridehuset til et efterårsmarked også! Skønt - så skal jeg med! Det er i weekenden i uge 43 - ja, jeg glæder mig allerede :-)

Kan I have en dejlig lørdag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...