31. marts 2012

Bedstemor-sjal

Her har I så resultatet af mit projekt med mine Limauld-garnrester som jeg skrev om i torsdags
Et bedstemorsjal med lime og lyseblå som dominerende farver da det var de to farver jeg havde mest garn af. Jeg er dog ikke så vild med den lime, men for at få sjalet stort nok måtte jeg bruge den en del og heldigvis er den fin sammen med de andre farver i sjalet.
Dog er det ikke lige min stil så jeg ved ikke helt om jeg vil få det brugt - men det er dejlig varmt og kan give noget kulør over en sort jakke. 

Sjalet hænger her udspændt på den store reol og er efterfølgende blevet skyllet op og spændt ud så det gerne skulle blive lidt mere luftigt og "tungekanten" ikke bølger så meget. Jeg vil gerne have taget nogle bedre billeder af det evt. i brug, men det kræver jo selvsagt at en anden tager billederne.

8 kommentarer:

  1. Jeg synes det er blevet rigtig fint - Og hvis ikke du lige selv synes at bruge det, mon ikke så det ku være et HIT som gave :-)

    SvarSlet
  2. Kære Christine

    Det er bare blevet så fint, det sjal. Dejligt at se dig i dag - omend det ikke var så længe.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anna - det var skønt at være afsted et par timer uden børn og i skønt selskab! :-)

      Slet
  3. Det er så flot!!! Og det bliver da mega lækkert over forårs comboyjakken, som man jo altid tager på LIIIDT for tidligt... Jeg er vild med den limefarvede, som jeg synes virkelig pepper sjalet op... håber du bliver glad for det....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu det er fine farver sammen, men jeg ved til gengæld også hvordan det er ,hvis man ikke lige er helt dus med noget... God forårsdag til dig!

    SvarSlet
  5. Jeg synes det er blevet rigtig fint :) hvis ikke det lige er dig, kan du måske give det i gave eller give det væk som give away :)

    God dag!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor er det lækkert. Håber at du får glæde af det fremover. Fin inspiration. Takker ;o) Kh Sanne

    SvarSlet
  7. Tusind tak for de søde kommentarer - jeg giver det lige en chance og øver mig at bruge det - også må jeg finde på noget andet til en giveaway snarest :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...