21. februar 2012

Stof-Strimmel-Sløjfer

Jeg har en mani med at gemme alle stofrester og havde derfor besluttet for engang skyld at smide stofresterne ud fra syningen af de farverige dynebetræk, som er syet af over 30 forskellige farver bomuldslærred. Men de mange stofstrimler i de mange fine farver, der lå i en bunke til udsmidning så bare så fine ud - at de alligevel blev gemt. Af de større stofstrimler har jeg lavet "strimmelposer" og andre småting.

Og af de mindre stofstrimle har jeg nu lavet flere hundrede små sløjfer!

Strimlerne er ca. 1 cm brede så det er nogle små sløjler, der kan bruges til gavepynt og lignende. Jeg skal bruge 40 af dem til mine gaveposer til Kreadagen og resten skal nok blive brugt til andre gaver m.v.

Ja, selv de mindste stofrester kan altså bruges :-)

3 kommentarer:

  1. Super fin ide, det skal jeg da huske :)

    SvarSlet
  2. Superfin ide...godt at få brugt selv de mindste stofrester til noget brugbart!

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide - den vil jeg skrive mig bag øret, til næste gang jeg har en masse stofrestet. :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...