25. februar 2012

Skøn kreadag!

Tusind tak for en fantastisk hyggelig kreadag - dejligt at gense skønne kreakvinde og møde nye (se deltagerlisten hos Anna). Jeg havde glædet mig meget til i dag og hvor har den været skøn!

En masse kreative kvinder er i fuld gang med alverdens sysler - i  forgrunden Anna og Line i gang med at klippe til de fineste retro frotté elefanter som jeg desværre ikke fik billeder af færdige - men mon ikke snart de kan ses hos dem begge.
En masse dejlige kager - mums :-)

Søde Katrine, der meget gerne ville holde Alfred
- og havde lavet disse fantasiske hjemmesko til ham
Tusind tak Katrine!

Og lidt stof fik jeg med hjem - og to fine gaver i gavelegen
De tre fine retrostoffer til højre fra Line og de to hæklede lysestager fra Lilli De to andre stofstykker er fra Gitte (uden blog!)

Tak til Stine, der var yderst behjælpelig med at skaffe gaver til mig i gavelegen som jeg ikke selv deltog så meget i da støjniveauet var temmelig højt mens terningerne blev slået og gaverne skiftede hænder! 

Selvom han ikke sov så meget og gylpede hele vejen ned af ryggen på mig næsten efter ankomst - så var Alfred rigtig sød og nem at have med. Det meste af tiden sad han hos mig og kiggede meget interesseret på de mange fine ting, der blev lavet - og var gavmild med både smil og grin til alle. 

Alfred er 5 måneder i dag - og var også med til sidste kreadag blot 13 dage gammel. Måske han skal med igen næste gang eller måske er han så stor til den tid at jeg kan prøve at tage afsted alene og rent faktisk få lavet lidt kreasysler :-)

Tak for i dag skønne kreakvinder - glæder mig allerede til at se jer igen en anden gang :-)

9 kommentarer:

  1. Selv Tak - det er jo altid en fornøjelse at møde nye ansigter :-)

    SvarSlet
  2. Selv mange tusind tak, Christine =overskuds-mor ;) Jeg sender dig en mail en af de nærmeste dage, så vi kan aftale nærmere.

    Jeg har i øvrigt lagt et skønt billede af Alfred på bloggen, som du gerne må snuppe til gemmerne :)

    Kh Line

    SvarSlet
  3. Hej christine
    Hvor var det bare hyggeligt at møde dig.. Tak for den fine gavepose, sikke et overskud du har haft.. Stjerner og turkis.. er super skønt er selv fjollet med stjerner og ugler...i farverne, gul,lilla og orange...
    Håber på at møde dig og de andre igen..
    Mvh Mille

    SvarSlet
  4. Tak for en hyggelig dag :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  5. Hej Christine
    tusind tak for den fine gavepose, og også for et hyggeligt samvær.
    håber vi mødes en anden gang.

    mvh Tove

    SvarSlet
  6. Hyggeligt at møde dig og lille Alfred :0).. og tak for den fine gavepose :0)

    Kh. Sanne

    SvarSlet
  7. Hej Christine,

    tak for en hyggelig dag, og sikke en dejlig søn, du kunne vise frem.

    Lysestagerne er faldet af min hæklenål, og jeg håber du bliver glad for dem. Der er en DIY til puff-stitches på min blog, hvis det har interesse!

    Bedste hilsen fra Lilli

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lilli - dejligt du skriver, så kan jeg lige linke til dig :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...