25. februar 2012

Projekt gaveposer

Nu er det blevet lørdag og når dette indlæg kommer på bloggen sidder jeg i Risskov sammen med en masse skønne krea-blogger-kvinder - dvs. at jeg nu kan afsløre indholdet af mine små gaveposer som jeg har lavet til alle deltagerne af kreadagen.

Det er nu ikke fordi det er noget særligt - faktisk er det en ret beskeden gave, men det er da immervæk en gave og en ret kreativ en af slagsen. Alt er lavet af materialer som jeg havde i gemmerne og med henblik på at det skulle kunne laves rimelig hurtigt når nu der skulle laves 40 og jeg ikke havde så meget tid til at lave dem.

Jeg har hygget mig med at lave dem og synes at resultatet er blevet fint og trods mange gentagelser er det blevet til 40 unikke gaveposer - så håber at de bliver vel modtaget i dag.

Her får I så en billedserie af projekt frkTURKIS-gaveposer :-)

1. 40 foldede kuvertgaveposer (se min DIY her) med huller

2. Udstansede cirkler i papir og tapet

3. Cirklerne fik en udstanset stjerne

4. Cirklerne blev limet på gaveposerne

5. Indhold - sansetrekanter/mønstervægte (se min DIY her)

6. Visitkort

7. Blå flettede stjerner

8. Så skulle indholdet i gaveposerne

9. Også blev de lukket med turkis garn og farverige stofsløjfer

Som lidt ekstra - er der tre gaveposer, hvor der er et lille perleflag i, hvilket giver en ekstra gave i form af disse tre stjernenålepuder

 Små, men skønne gaveposer - der på alle måder er rigtig frkTURKIS :-)

7 kommentarer:

  1. Ih hvor ser det fint ud. Du har haft travlt!!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for gaverne smukke du :) Først den personlige og så den fra billedet. Elsker dem :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt - og tusind tak for de skønne hjemmesko, det er virkelig sødt af dig :-)

      Slet
  3. fine små poser/gaver du der har lavet skønt :)

    SvarSlet
  4. Hej Christine :)
    Tusind tak for den fine gave :) Det var bare så hyggeligt i dag. Tak for det :)
    Hav en dejlig aften :)
    Kh Kamilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt - hyggeligt at møde dig :-)

      Slet
  5. De var så fine :) Det var rigtig hyggeligt at møde dig (og Alfred - lææææækker baby, der fik mine æggestokke til at stå og klapre!)

    Kh
    Eva

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...